Wednesday, August 17, 2005

Dogs

Kijk, da's Sam, "mijn" hond. Ik voel me niet echt prettig bij het idee van eigendom bij levende wezens, vandaar "mijn" tussen aanhalingstekens. Het is net zozeer mijn hond als mijn kinderen mijn eigendom zijn - niet dus.

Sam, 7 weken

En hier zijn 'the brothers in arms', gebroederlijk in 1 mand:

Sam en Sepp
Sepp is van mijn vrouw, en is inmiddels drie. Hij heet Sepp, omdat hij eigenlijk een duitse staande draadhaar zou worden; naar Sepp in het boek van Rien Poortvliet. Of naar Sepp Maier - wat je wilt. Uiteindelijk is het een Epagneul Français geworden, omdat onze eerste hond, Terry, dat ook was. Een afdankertje, maar wat hebben wij een plezier aan dat beest beleefd! Eigenlijk hebben we daarna nooit zonder hond gezeten, en nu dus twee. Prima honden, afkomstig van de kennel Fleur de Zelande. Wel een eind rijden, maar de moeite waard! Hier is nog een andere site, waar de fokster Jessica zelf op te zien is.
Vooruit, hier is er nog een, uit Februari 2005:


Sam, 6 maanden. En voor de volledigheid, Sepp in zijn jonge jaren:

Sepp, 10 weken

No comments: